新碟速報:Simple《家英in the 趴池》(CD)

新碟速報:Simple《家英in the 趴池》(CD)
(純屬虛構,如有雷同實屬巧合)

二人女子組合Simple繼去年夏天《Ho Leng Nui》專輯後,相隔一年推出萬眾期待的《家英in the趴池》,給你一個耳目一新的Simple!

兩種封面,兩個版本,分阿Sim版和阿蒲版,展現獨特個性,滿足樂迷口味。每張專輯都會收錄10首歌曲,其中2首分別為阿Sim和阿蒲各自的獨唱歌曲。

阿Sim版:
1. 激凸情愛
2. 點解你唔碌 (2007亞洲青少年保齡球錦標賽宣傳歌曲)
3. 嘻哈哈薩克
4. 直落Lady有福了 (網上遊戲Ladies' Night主題曲)
5. 她約我去食麥皮 (Sim solo)
6. 愛似洪七公 (內地收視冠軍電視劇《水煮射鵰》片尾曲)
7. 花生怒放 (Sim Solo,金威乜萬里望花生07廣告歌)
8. 抗戰多八十年
9. 冬泳時間 (吳理泳會廣告歌)
10. 我們的謝幕

阿蒲版:
1. 點解你唔碌 (2007亞洲青少年保齡球錦標賽宣傳歌曲)
2. 愛似洪七公 (內地收視冠軍電視劇《水煮射鵰》片尾曲)
3. 嘻哈哈薩克
4. 激凸情愛
5. 直落Lady有福了(網上遊戲Ladies' Night主題曲)
6. 冬泳時間 (吳理泳會廣告歌)
7. 明日欽點 (蒲 solo)
8. The Bet is Yet to Come (蒲Solo,電影《英超第十九場》主題曲)
9. 我們的謝幕
10. 抗戰多八十年

推出首日銷量已逾白金。CD下星期正式上市。

《家英in the 趴池》的顧客評論:

奶昔 評論於Sep 13, 2007
兩張都買!之後再出第三版都買!阿Sim阿蒲加油!永遠支持Simple!

檸樂 評論於Sep 14, 2007
我不知道現在的小朋友是不是有很多零用錢,我只知道父母賺錢是很辛苦的。兩張碟有八隻歌重覆,是不是想fans兩張都買呢?遲一點會不會又出一個完整版呢?

留言

Bill TSE說…
哈哈,好鬼死搞笑。會唔會係“伊伊豬”打算趁Simple就快散Band之前整翻只o甘o既碟借機賺翻一大筆先呢?
匿名說…
真係抵死!!
余人說…
此留言已被作者移除。
fffhhh說…
"激凸情愛" haha so good!
匿名說…
你係米講twins呀?!
我都覺得旦旦公司好cheap...
出左"twins party"唔夠一個星期,又話中秋出返個twins版...d歌、相仲要唔同ge=.=之後呢~又話10月出咩特別版...真係比旦旦公司吹脹=.=
joey d碟千萬唔好咁出...如果唔係我死硬><"
p.s.你覺得joey隻"小小"點呀?!我覺得好好聽呀^^歡迎黎我個blog留言,中意joey個個先係我呀!
匿名說…
佢地都,差無幾囉
單碟賣75,無耐就出新版
咪同我講數度斷市播,呵