CASH,還有CASH

冇野好得過有人賞識,得閒去my903.com睇Black - Music。

小弟有一篇約一個月前所寫,有關「CASH金帆音樂獎」提名的文章在那裡刊登,在這裡還有些少補充:「最佳另類歌曲」原本提名的朱凌凌《我D骨好痛》因為原來朱凌凌五子沒有人是CASH成員,所以不符提名資格,考慮下也沒有揀另一首歌替補。曾經問過my903那邊是否需要加點備註甚麼的,結果他們說還是最想我表達原本的選擇,最後還是來這裡補充一下。

其餘提名選擇:
最佳男歌手演繹:張敬軒《笑忘書》
最佳組合或樂隊演繹:Pixel Toy《某一種甜蜜》
最佳合唱演繹:林一峰/盧凱彤《再見Puppy Love》

有四個獎賣了關子,「最佳歌曲」「最佳歌詞」「最佳旋律」「最佳女歌手演繹」提名的是同一首歌。哪一首?一直有看這個blog的讀者真的應該不難猜到,不如在這裡開個盤吧!

為甚麼這少少東西不放在每期歌評的前面寫?看了十月第二期歌評就知道:篇幅問題,碰巧還有更多有關CASH的要寫呢。昨日在《東張西望》看到「CASH流行曲創作大賽」的介紹,我記得決賽的規定是:除非歌曲創作人親自演繹或一開始已「自備」演繹者,否則決賽時會由大會指定歌手演唱。結果其中一名參賽者得到為他的作品演繹的「歌手」是…王貽興?在短短的節目裡聽了幾句,感覺是…祝那參賽者好運。

留言

匿名說…
一睇就知係王菀之《畫意》啦,你咁偏心XDD

話時話,我已經成個幾月上唔到my903.com

P.S.多謝支持《笑忘書》!
匿名說…
王貽興? can he sing? is he going to sing? ... huh?

my903 load左成個月冇次ok

入唔到個西... annoying!!
匿名說…
封盤啦畫意XDDDD

唔通你想十月寫「是一個誤會沒甚麼可悲?!」

插嘴:小奧,你登入後再去最底丫*
website*:
http://www.my903.com/my903/Black/main.jsp
Holf Yuen說…
早已說了很易估呢,多謝參加,不過無獎,哈!

小奧,你句「入唔到個西」令我馬上想起李克勤《巴西女子隊》那句「想進入女子隊」呢...
匿名說…
http://www.my903.com/my903/Black/main.jsp

cant load it properly too @@

sad... 想進入xx隊... haha
余人說…
吓?王貽興?我反而幾期待喎,哈哈!!

有睇開你個blog既人都知係Ivena首畫意~~

p.s.恭喜你寫既野有人賞識,篇文章可以post係my903真係一個好大既鼓舞......
余人說…
啱啱睇咗CASH,可能今晚會發惡夢......
王貽興唱嗰歌其實OK,不過佢一開口我已經嚇死咗,佢嗰把聲之前已經有人批評過話好沈好難聽,但係依家直頭係nightmare,佢唱歌完全係一件錯哂既事。不過聽聽吓,我覺得佢扮深情個樣好似周星馳係到好認真咁唱少林功夫勁,超好笑!!