CC Music Chart第35週:30/8/2008

本週 上週 週數 歌曲 歌手
1 1 10 Over The Rainbow (8 wks no.1) at17
2 N 1 未到傷心處 劉德華
3 N 1 思念 蔡健雅
4 2 7 囍帖街 (2 wks no.1) 謝安琪
5 4 2 歌‧頌 陳奕迅
6 3 4 貪生怕死 黃耀明
7 N 1 失敗者的飛翔 陳綺貞
8 6 11 舉高隻手 農夫
9 N 1 寫得太多 麥浚龍/倫永亮
10 N 1 野百合 鍾舒漫

這個榜是採用和聽歌習慣最貼近的模式,所以會比較像唱片銷量榜、合法下載網站下載榜和純以點唱率計的卡拉OK榜。相反主要電子傳媒的所謂「流行榜」,很多人為的操控反而令榜單的pattern有很多地方都唔make sense。
對流行文化的受眾來說,總是有貪新鮮趕潮流的傾向,所以頻頻有新歌空降高位才是正常事,一個人聽新歌不會排隊榜般十九八七六每週高少少,也不會4->16->1一個星期很喜歡一個星期又不喜歡下個星期又突然飛上冠軍。如果真正非常喜歡的自然一直狂煲而不會中低位「磨」11、12星期才發力成為冠軍,所以多星期冠軍也是正常不過。冠到幾時?播到夠聽到夠自然會徐徐下落,也不會一週爆上冠軍下一週馬上bye-bye,除非新歌又上場。
再講第35週排行,《Over The Rainbow》上榜十週八冠兩亞,究竟是否要到at17派新歌為止?二三位都是高位空降,估到蔡健雅也未必估到劉德華吧?《囍帖街》開始進入下降軌道了。
陳綺貞有新plug,《失敗者的飛翔》雖然新上榜位置不高,但陳綺貞的歌多數慢熱,不排除稍後逐步上升。《舉高隻手》死唔斷氣上到第11週(雖然繼續低位)真是要多謝DAB,但隨著《粒粒皆辛苦》上場,《舉高隻手》差不多完成使命了。
榜尾實在有太多歌之後等著要上了,《野百合》今週不上恐怕未必有機會了,在這裡留個名字也算有交待吧。

留言

匿名說…
根據自己的聽歌喜好應該要會然爆d好九既歌上榜呀
例如根據個排心情狂聽 Eason首“人來人往”咁
都唔明點解d流行榜淨係可以新歌先上榜= =

btw, 你新改革之後真係更加一句廢話都無
更少時間 更多資訊!嘻嘻
匿名說…
楊千嬅的歌難道是一星期都不值得嗎?
匿名說…
最同意你呢篇所講..雖然本人係張敬軒fan..但係見 櫻花樹下 第二個禮拜空降亞軍跟住插水式下滑咗兩個幾月到下個禮拜又攞冠..我驚903有日會玩死自己..
匿名說…
萬世巨星講你個 web , 有冇聽到 ??
匿名說…
下??乜唔可以慢慢覺得隻歌好聽架咩??
我只問自己接受能力低~好少一聽就爆上去架喎