零八年九月,新歌簡評(三)

第三季季結差不多到了,下週開始評的歌將會歸第四季,敬請留意。
有些新歌已經在聽了,但留待下次才寫,今次少少地先來兩首。

周吉佩《第二次初戀》:
同類的題材有梁漢文的《二見鍾情》和張敬軒的《第二次愛你》,這首好聽在Eric Kwok的曲,而周吉佩真的很有新人的青澀味。感覺Eric Kwok在身體力行力撐有潛質而沒有大公司back up的新人,而周吉佩也交足功課,大家是否也該支持一下,無謂讓某大台「我地就係樂壇」吧?

吳雨霏《長不大》:
幾乎走漏了,原來真的不錯。講的是兩人從小開始拍拖,但自己慢慢長大,對方卻一直都不成熟,感覺距離越來越遠。無論是以結他為主的伴奏或Kary的演繹都是簡樸得來討好。

留言

匿名說…
正面D睇,榜上冇歌逗留長過四個禮拜可以係因為近期都有唔錯嘅歌俾你換血,唔駛連續N個禮拜俾3,4首歌壟斷
對啊!

長不大清清淡淡的卻有種味度係入面,
kary的演譯也好好~
比分手要恨、最後一秒鐘都要好~
匿名說…
乜近期興accoustic風咩?!
金牌個個都用結他做伴奏=3="
匿名說…
今年新人最鍾意周吉佩
Unknown說…
期待《青山黛瑪》HOCC 歌評
匿名說…
呢排 ge 話友良神隻新歌紅白都幾好聽, 可能係唱左好多年, 所以明明人ge問題今次都未至於會話歌有人無
匿名說…
估唔到會plug長不大
不過呢首都係佳作之一
可惜未必會跑出...睇黎我最愛既Kary今年都會o係叱吒食蛋:(
匿名說…
周吉佩的歌聲很不錯,外型也很陽光,詮釋歌曲的手法誠意可嘉... 惟一輸蝕就是欠缺後台吧, 這個有點可惜。但為什麼要埋沒一把動聽清新的聲音呢?要給新人一個機會啦!:)

吉吉加油啦,支持你 ^^
匿名說…
會評G.E.M的Where did u go嗎?