CC Music Chart 09年第3週:17/1/2009

本週 上週 週數 歌曲 歌手
1 1 4 黑白(3 wks no.1) 方大同
2 N 1 歡天喜地 農夫
3 N 1 玻璃色 王菀之
4 N 1 Allegro Opus 3.3am 陳奕迅
5 2 7 101727 (1 wk no.1) at17
6 4 6 甜蜜蜜(1 wk no.1) 薛凱琪
7 3 2 星光大道 林志美
8 N 1 西太后 孫耀威
9 5 2 事過境遷 黎明
10 6 6 美空雲雀(1 wk no.1) 何韻詩

去年一開始方大同就憑《Love Song》連奪第一至四週冠軍,今年《黑白》轉眼間已連下三城。且看今次是否可超越《Love Song》紀錄了,但二至四名三首新上榜歌都氣勢如虹,下週都有力威脅。下週焦點還有謝安琪新派台歌《祝英台》,究竟一開是甚麼位置,請留意下週。

留言

Paul Wong說…
尋晚的士聽到祝英台

嘩..唔係嘛. 一首鍾無艷仲唔識收. 好失望wor
余人說…
祝英台感覺上似是鍾無艷的延續,尤其周博賢像詩句似的歌詞,應記一功~
paranoidomin說…
祝英台, 我第一次聽有個小強烈既感覺係, 首歌同kay 既氣場唔夾, 唔係唱得唔好, 亦都唔係唔夠感情, 但我覺得佢聲音既特質同中國味重既歌唔夾。

我覺得如果係俾千嬅唱整件事會對d, 就算technique 不如kay。
匿名說…
而家Kay表面上好似轉變o左, 但其實只係多o左一兩首大路歌同埋只係派歌策略轉o左
呢d都只係為o左入屋先, 再待有心人發掘碟內其他作品(就算無呢d有心人, 都keep到d人氣嘛)