虛擬精選碟(六):全盤西化‧西歌之王

在這動盪不安的大時代,每天都發生很多令人沮喪的事情。有時我們的確需要一些娛樂,讓我們從大笑之中暫時逃離現實的不快。

為大家帶來堪稱「發瘟天碟」一個選輯,收錄近年來28首經典「西歌」。「西歌」這個名詞暫時未有很明確的定義,大都只能意會不能言傳。嘗試作個定義的話,「西歌」是你聽到會「一路笑一路(D字頭)」的歌。「西歌」不代表爛歌,也不代表難聽,真正難聽的歌一般不會笑,齋(D字頭),西歌,一定是可以聽得「一路笑一路(D字頭)」。多數西歌都是中至快版歌曲,而編曲一般都做得不俗,否則很難「西」得起。

隨了一首歌找不到片之外,全部都輔以Youtube片段,供大家好好享受這一頓音樂盛宴。

Tracklist:
Disc 1
1. 搭錯車 – 裕美 MV
一提起裕美就想起「Yamete Yamete搭錯車」,還不是成名作代表作的最佳典範?
2. 886 – 薛凱琪 MV
有冇學佢點跳舞?
3. 愛意 – 張如城 MV
亞洲神童俾左好多心機去填同時「借用」好多金曲歌詞的鉅作,加送熱愛最強宣傳易廣告
4. 愛馬仕小姐 – 吳卓羲 MV
「You look so cool」的金榜冠軍,唱live要夠氣啊。
5. 今期流行 – 古天樂 MV
今期流行流行椎名林檎,她極迷人可惜你極似白韻琴…
6. 一字馬 – 林保怡 電視劇片頭
粵語歌詞一大難解之謎:「男人心一字馬」代表的是甚麼意境?
7. Kiss Kiss – EO2/李籠怡 Live
從前和你有過恨呀恨呀恨…不緊要你這天很吸引呀引呀引…
8. 夢想有你 – 顏福偉 MV
平凡像我,也許不會用白花油打羽毛球,和用羽毛球當結他pick…
9. 少理阿爸 – 尹光 MV
聽講是當年D場hit歌。
10. 愛上殺手 – 麥浚龍 MV
往事並不如煙,定往事只能回味?
11. 青年宮 – 阮民安 MV (多謝martin提供)
不要被少爺占誤導,這首歌名字不是叫《誇張D咁多》。
12. 雨裡同行 – 戴夢夢 廣告片段
全靠你教我渣車,使我壯闊一些…
13. 成為朋友Hello Kitty – 活希兒 MV
當年15歲出道的混血女新人,半咸淡廣東話可愛經典。
14. 叭啦叭啦 – 林心如 MV
廣東話不正+快歌+口語化歌詞,令人叭到五體投地。

Disc 2
1. 友誼的光彩 – 張如城 MV
2008年全城至hit金曲,出年有人問你還記得甚麼京奧歌曲,可能你也只記住這一首。
2. 愛多80年 – 顏福偉 MV
如果要為這份愛定下一個期限,我會說是…
3. 明天我要嫁給誰 – 周麗淇 MV
上海人日本人瑞典人外星人,人人暈得一陣陣。
4. 狼女 – 鄭希怡 MV
和(5)是一對,鬥舞喎。
5. 戒男 – 黃伊汶 MV
和(4)是一對,鬥舞喎。
6. 你唔愛我啦 – 李彩樺 MV
李彩樺唯一代表作。
7. 水果大聯盟 – 裕美 得獎片段
裕美奠定當代西太后寶座另一力作,高皓正+裕美黃金拍檔一出,連周博賢+謝安琪恐怕也得靠邊站。
8. 讓我搭一班會爆炸的飛機 – My Little Airport MV
這首歌出的時候已經有O嘴這個詞語吧。
9. 修橋補路 – 黃子華 MV
殺人放火金腰帶,修橋補路冇屍骸…
10. 恭喜發財利事來 – 吳君如
記得當年是叱吒榜no.1。
11. 我至叻 – 陳百祥 MV
Rap,97前唱好香港。
12. 香港料理 – 鄭少秋 MV
Rap,97後唱好香港。
13. 寒冰掌 – VRF MV
「寒冰掌,又推甩兩件」,初出茅廬的甄健強生動的歌詞。那四人現在已經無疑問絕對即撇即閃…
14. 鬆o的!依池瀨 – I Love You Boyz 試聽
「不要淆底」的國語原來是「Bu Yao Ao Di」,唔,或者可以考慮要凌志。

15 comments:

匿名 說...

http://you.video.sina.com.cn/b/15690827-1308311073.html

青年宮 阮民安

匿名 說...

再一次覺得高皓正太強勁

匿名 說...

隻碟直頭係must buy item添啦
係人生最低潮聽簡直令人成個醒哂

淨係見到裕美個名都夠'd'十聲啦

匿名 說...

網主提供搭錯車嘅MV竟然系“天線得得B X搭錯車”真系有形啊
仲有,聽到吳卓羲嘅愛馬仕小姐就諗起陳偉霆
You look so cool=great time bad time「龜痰啤痰」
怪唔得你話距系吳唱K二世啦

GαRrㄚ5+2 說...

9. 少理阿爸 – 尹光 MV
聽講是當年D場hit歌。
依家仲係k場hit歌tim....
次次去都點ga我~~~

匿名 說...

886都有>.<
so sad><

匿名 說...

正歌haah多謝分享
但其實my little airport唔應該包括響e度 佢係非主流創作

匿名 說...

提起阮民安,我覺得E-Kids首"青春變魔術"都應該入圍…"隨著我數一二三三二一一起看法術 矇著眼數一到三三到一一起變法術…"

唔…另外呢,我唔知你接唔接受"西MV"呢,我覺得古巨基首"跳飛機"個MV真係西得好緊要,雖然首歌係幾好聽。

匿名 說...

敢說"高皓美"實在為香港樂壇增加了旱見的活力!

送多個mv
http://hk.youtube.com/watch?v=OPYuEKLciCQ

匿名 說...

係喎,精選碟(五)係咪勁到爆o左呢?咁快就六?

Holf Yuen 說...

martin,

係喎,原來(五)我係有寫過但係冇post出來,多謝提醒。(不過唔改番了,或者遲D post番出來)

匿名 說...

無不認不認還需認?!

匿名 說...

why dun have Yumiko's "Up and Down", I think this song is also very "WEST"~

匿名 說...

水果大聯盟本身就係一首兒歌
我又唔覺得有幾西!
試下唔用我哋大人嘅基準去聽呢隻歌就會無事,
如果呢隻都算西,咁陳以誠隻非典型肺炎一樣係西歌

匿名 說...

http://www.imeem.com/ogake/music/P2-fjDGO/
恭喜發財利是來~

秋官的舞是很型,但配上音樂就實在...

VRF...當我還在想是甚麼年代的懷舊組合時,就突然發現丁叔叔~難怪千fa迷到「瘟瘟燉燉」啦~